By continuing to browse Smarty Paris, you accept the use of cookies for navigation, basket and measurement.
Chargement
      Xiaomi Smartphone Redmi Note 14 Pro 5G – 512GB Black

Avis (4)
      €313.75
      Tax included
      Dernières pièces Encore 2 disponibles
      • 5G for more speed in daily use
      • 512GB to store a large file library
      • Pro version in a clean black finish
      • New smartphone ready to personalize
      Quantity:
      • Secure paymentSecure paymentProtected checkout, HTTPS enabled and verified payment methods.
      • Delivery & pickupDelivery & pickupClick & Collect in Paris 18 and fast shipping depending on availability.
      • Customer serviceCustomer serviceQuestions about an order or a product? We reply quickly.

The Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G in black offers 512GB of storage in a new version aimed at users who rely heavily on their smartphone every day.

Its large capacity and 5G connectivity provide more freedom to keep media, apps and documents on one device for longer.

Available at Smarty Paris · 152 avenue de Saint Ouen, 75018 Paris. Free Click & Collect in Paris 18th, pickup-point or home delivery, secure payment by card, Apple Pay, Google Pay or PayPal.

Xiaomi
      T2697

Data sheet

Marque
      Devia
      État
      Neuf
      Product type
      Smartphones

Specific References

New
      Yasmine C.04/15/2026
      Top qualité

Son excellent, basses présentes sans être envahissantes. Confort exceptionnel, je peux les porter des heures sans fatigue. Autonomie conforme à l'annonce. Je recommande.

Marie M.03/23/2026
        Correct

Son correct mais j'ai eu quelques coupures Bluetooth au début. Depuis ça va mieux.

Marie B.03/19/2026
          Bonne surprise

Écouteurs sympas, autonomie correcte autour de 5h. Un peu de latence en jeu mais ok pour la musique.

Lucas D.01/05/2026
            Au top

Son excellent, basses présentes sans être envahissantes. Confort exceptionnel, je peux les porter des heures sans fatigue. Autonomie conforme à l'annonce. Je recommande.

Write your review
              Comments (4)
              Grade
              No customer reviews for the moment.

16 other products in the same category: